دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

شروع خاطرات...

سلام ...قراره اینجا بشه یه دفتر خاطرات که همه روزای خوب و بدم توش ثبت بشه!!! نمیدونم روزای خوبم بیشتر میشن با بدم !!!! امیدوارم یه روزی وقتی خواستم به پشت سرم نیگا کنم و دفتر خاطراتمو مرور کنم ، روزای خوبم با رنگای شاد بهم چشمک بزنن و من با رضایت از عمر سپری شده ، چشامو رو به این دنیا ببندم...
نظرات 3 + ارسال نظر
لیدا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

اگه بهت بگم محشر نوشتی باور میکنی
اگه بهت بگم با جمله هات چه حس نابی بهم دس داد باور میکنی
کاش قلم تورو داشتم
دوستت دارم دوست دوست داشتنیم
ادامه بده عالیه عالیههههههههههههههههههه

اینو میگی که روحیه بگیرم؟:دی
مرسی واقعا ممنونم از ابنهمه لطفت
تو همیشه بهترینی
منم دوووووووووست دارم
به روی چشم:دی

لیدا پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

نه بخدا واسه چی الکی بخوام روحیه بدم میدونی که آدمی نیستم که بیخودی از کسی تعریف کنم پس حقیقته

ممنونم گلم به خاطر محبتات مررررررررررسی

سحر1 پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

امیدوارم همیشه روزای خوبت رو بنویس

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد