دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

...و عید می آید

یکسال دیگه هم به سرعت داره تموم میشه!!! یکسال دیگه هم به سالای عمرمون داره اضافه میشه!!! من در آستانه 20 سالگی ام!!!! فک میکنم امسال کلا سالی بود که توش تجربه های زیاد و باارزشی بدست اوردم هر چند بدست اورودن تجربه همیشه سخت و مشکل بوده و من همه اون سختیاشو تحمل کردم !! سخت ولی باارزش!!! میشه با این تجربه ها در آینده یه زندگیه بهتر داشته باشم...

روزای اسفند خیلی زود برام گذش اصلا حواسم نبود فک کنم تقصیر این رمان ها بود که همه وقتمو پر کرده:دی،بهترین رمان هم بنظرم همخونه بوده :دی ، از خونه تکونی هم اینو یادمه که وقتی صب چشامو باز میکردم باباهه و مامانه رو میدیم که دارن درو دیوارو میسابن :دی ، باباهه امسال یه حالِ اساسی به ما داد:دی، مرخصی گرف یه هفته !!! دیگه مامانه هم مارو زیاد بکار نکشید!!! روحمان را شاد کردند خوچحالیم :دی،البته خونمون بخاطر اینکه هی یه برنامه یی توش داریم ،تمیزو مرتبه ولی مامانه از خونه تکونیه عید نمیگذره!:دی ، اینم بگم که امروز بنده اتاقمو به اضافه دکور آشپزخونه رو یه حالی دادم:دی،  امسال یه خورده همه چی برام متفاوته!!! علاقه ای به خرید زیاد ندارم، چون هنوز چیزایی که از مسافرتای اخیر گرفتم استفاده نکردم !!!! مانتو..کفش..دیدم گناهه!!!! البته با اینهمه دیروز رفتم یه چیزایی خریدم...:دی ، چن روز پیش از این شهره بسیار مجهزمان!!!!! چن ساعت بیرون رفتم !! هوایی شدم !! دلم مسافرت میخواد :( ، دیگه داره حوصله مو سر میبره این شهر!!!

مُردم از کارای فارغ التحصیلی!!! بخدا بیچارم کردن!! هی میرم بانک هی میرم امور مالی !!! برا یه امضا؟؟؟!!! دیگه رسما دیسک کمر گرفتم!!! پولو پرداخت کردم بش میگم دیگه حساب صفر شد امضا کنین این برگه رو ! یه نیگا میکنه میگه 50 تومن دیگه بدهکاری اینو ندیدم!!! فک کنم اون لحظه دو تا شاخ دراوردم!!! دوباره میرم پرداخت میکنم!!! میگم بیا اینم از این!!! دوباره یه نیگا میندازه میگه 10 تومن زیاد ریختی!!! برو فیشو عوض کن... میخواسم بگم بابا پوله خودمه اصن 10 تومن حلالتون نمیخوامش!! والا :دی ، دوباره بانک دوباره یونی!!! خستگی بوضوح تو چشامه!!! یه نیگا میکنه بهمو با لبخند میگه عوضش کردی؟؟؟!!! حالا یادش اومده بود مهربون برخورد کنه با ملت دانشجو!!:دی ، نمیدونم چه لذتی داره که اینقد اذیت میکنن!!! حالا فک کن اون وسط تو بین چن تا آدم گیر بیوفتی که تیک دارن!!! :دی، دیگه رسما دیوونه میشی:دی ،یه دانشجویی کنارم واستاده بود هی رو میز یه چیزایی با دسش مینوش دوباره پاک میکرد دوباره از اول !!! :دی ، حالا یه امضا دیگه مونده...فک کنم باید نذر کنم :دی

خوشالم که داریم به عید نزدیک میشیم روزای اول سال رو خیلی دوس دارم ، برا سال جدید کلی برنامه دارم!!! دلم میخواد امسال درسمو ادامه بدم!! اگه کاره خوبی برام پیدا شد سر کار هم برم چون خیلی دلم میخواد مستقل باشم!!! وقتی آدم استقلال پیدا کرد میتونه به خیلی از هدفاش برسه !!! مثلا ماشین :دی ، من وحشتناک عاشق ماشینم!!! باید ماشین بگیرم !!! از زانتیا هم خیلی خوچمان میاد:دی ، قیمتشو هم گرفتم 18 تومن!!:دی ، امسال میخوام همه تلاشمو بکار بگیرم ...مهم اینه که این چن سالو خوب تلاش کنم...

خانومی دوست عزیزم خیلی وقته میخوام ازت تشکر کنم بابت همه دوستیها و مهربونیات!!! تو...یه انرژی مثبت ...یه دوست کامل..دلسوز...مهربون...همینجا ازت تشکر کنم...مرسی بخاطر همه چی...

دلم چند تا آهنگ توپ میخواد اگه آهنگه قشنگ سراغ دارین بهم بگین، پلییییییییز :دی

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید رضا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.xx.blogsky.com

با سلام وعرض خسته نباشید
همه ی ما هتما از موضوع فیلتر شدن بعضی از سایت ها آگاهی داریم واین امر برای شما هتما یک مشکل اساسی است ولی نگران نشوید زیرا ما به کمک سرور های قدرتمند خود این مشکل را برای شما حل کردیم......

آرام سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.aramb.blogsky.com

سلام چهار شنبه سوری مبارک مواظب آتیش باش موفق باشی
من رشته م کامپیوتر
بای

سلام مرسی
راستش من اصن اینقده ترسوام که بیرون نمیرم :دی
شما هم موفق باشین
منم فوق دیپلم کام دارم

خانومی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبه پس خونه تکونی حل شد دیگه
راستی فارغ التحصیلیت مبارک !!! امروز دیگه اوکی شد !!!
منم دلم میخواد درس بخونم و دانشگاه برم !! منم دلم کار میخوادددددددددددددد بی من نری سرکار هاااااااااااا میکشمت !!!!!!!!!!!!!‌:دی !

من اونقدرا هم که تو اینجا گفتی خوب نیستم ! خوبی از خودته عزیزم
اوکی آهنگ گیرم بیاد بهت میدم
بوس

سلام
آره :دی
مرسی ایشالا جبران کنم محبتاتو
تو که خودت میدونی یا باهمیم یا اصن نمیریم! مگه نه؟؟
به قول خودت حتما خوب بودی که خوبی گیرت میاد...
اینا همه واقعیتا بودن تو خیلی خوبی..
مرسی منتظرم :دی
مااااااااااااااچ

آرمین آران پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.aran.trk.ir/

سلام
ایول درس تموم شد
مبارکه
امسال برای من فوق العاده بود
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی

سلام
آره تمووووووووم :دی
مرسی
ایشالا سال جدید هم سال خوبی براتون باشه
مرسی همچنین

نگین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

عیدتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک عزیزمممممممممممم

سلاااااااااااااااااااااام
عیییییییییییید تو هم مبارک عزییییییییییزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد