دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

شراب تلخ میخواهم...

این چن روز روزای خوبی برام نبوندن تقصیر خودم بود ولی یه تجربه میشه برای بهتر بودن!!! آخرش منو خانومی :دی کار خودمونو کردیمو رفتیم دفترچه دیپلم به کارشناسی گرفتیم! خب چیکار کنیم؟ خدا گفته اگه یه در به روتون بسته شه(دقت کنین:دی) یه در دیگه به روتون باز میکنم!!! این کنکوره همون در مذکورس که خدا گفته :دی، خب وقتی در بازه دیگه حیای گربه کجاس؟؟؟:دی، الان دقیقا متوجه شدین من چی میگم؟؟!!! اشکال نداره آخه خودمم نفهمیدم چی شد!!؟؟؟:دییییی ،اینم بگم که همون دفترچه خریدنمونم یه پروسه مهم بود!! در موقه ایی که هیچگونه دفترچه ایی پیدا نمیشد ما داشتیم دنبال دفترچه برا خانومی میگشتیم!!فک کن!! اینقد ترسیده بودم از اینکه دفترچه گیرش نیاد،اونوق کی منو همراهی کنه؟؟:دی،ولی بالاخره گیرش اومد،هووووووووووورا:دی، فعلا که مهلت ثبت نام از 7 به 15اسفند تمدید شد، میدونید که ما دقیقا باید روز آخر همه کارامونو بکنیم!! این جزو خصوصیاتمونه!!:دی ،  

توی این پیام بازرگانیای تی وی یه تبلیغ درمورده adsl نشون میده، طرف به دوستش میگه کجایی هی میزنگم خونتون؟ دوستش میگه نت بودم، بش میگه دیگه کسی با دایال آپ کار نمیکنه!!بعد تصویر آدمای اولیه رو نشون میده!! ینی من الان انسان اولیه م؟؟؟:دی

خیلی اتفاقی یه فیلم خارجی دیدم ولی اینقد به نظرم هیجانی اومد که نشستم همشو دیدم!! هندی بود اسمشم "گل" بود ، داشتم فک میکردم همه پیشرفت کردن اونوق ما...

خیلی وقته که دیگه هیچ سریالی رو دنبال نمیکنم ، الان که بیکار شدم همکار مامانه شدم :دی، توی روز مامانه کنترل تی وی دسشه هی کانال عوض میکنه تا بالاخره به یه فیلم برسه!!:دی ، منم دیگه میشینم ور دسش:دی، این چن شبه نشسم فیلم "شب میگذرد" کانال 5 رو دیدم ، با ذوق و شوق همه شو دیدم فقط دعا میکردم آخرشو خراب نکنه ولی...نمیدونم این چه علاقه ایه که باید حتما آخرشو گنگ بسازن!!! ):

اینم بگم یه کتاب گرفتم به نظرم کتاب خیلی خوبیه در مورده چگونگی زندگی کردن،فک کردن و... هستش ،حرفای یه استاد پرآوازه ی هندی بنام اُشو  !! توی پست بعدی دربارش مینویسم.

پ.ن:جمله عنوان پست یه تیکه از شعر حافظ هستش!!! ربطی به ش.راب خوردن نداره :دی

نظرات 5 + ارسال نظر
خانومی جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

هلوووووووو :دییییییییی
واقعا خجالت بکش بی ادببببببببببب همون روز که بهت گفتم دیگه عمرننن به کامت دس بزنم !!!!!!!! اصلنم العفو این چیزات قبول نیس !!
برو بابا با اون مهندستون !!!!!!! :دی
بیا بهت مهندس نشون بدم تا بفهمی اسم اون چیه :دیییییییییی
بی ادب من نگا میکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای بی چشم و رو اینجا دهنت باز میشه !!!!! :دییییییییییی منو بگو که همیشه خوبیهاتو گفتم واقعا که دوست هم دوستای قدیم هیییییییییییییییییییییی :دی
آره پس فک کردی آدم ثانویه ای ؟:دیییییییییییییییی
من فعلا افتادم رو دور رمان
راستی همخونه رو دانلود کن شروع کن به خوندنش خیلی قشنگ بود حال کردم !!!
الان ی آهنگ پیدا کردم از گوگوش خوشکله ها اسمش اینه Medly Hamseda
اگه کامنت من تایید نشه هر چی فحش بود الان دادمت .............

اتفاقا من هلوووو دوس دارم!!:دی
عجیجم منکه گفتم معذرت!!! توروخدا ..جان مادرم...اصن جووون خودم!! منو ببخشششششششش...خواهش ...
اصن اگه دس نزنی میرم خودمو میکشم!!!(تهدید جدی!):دی
خب اسم این چیه؟؟؟؟(سوت):دی
خب میگن چار دیواری اختیاری دیگه!!!آره داداچ:دی
بخدا منظوره بدی نداشتم نازنینم
مننننننن فدای ی دونه دوسته عزیزم بشم
توووووووووو همیشه خوبی!! اینم خوبیاته دیگه!!
خب الان در این مورد هر دومون یه وضیت داریم:دی
الان دانلود کردم برررررررررم بخونم
شما اگه فشم بدی هم کامنتتون تایید میشه!! من کوچیکتم داداچ!!!:دی

خانومی جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

شدی مث اون یارو ؛ میزبان ؛ که شراب تلخ و اینا :دیییییییییییییییی
گرفتی که ؟
الفراررررررررررررر
سوت سوت

خدا نکنه مثه اون باشم:دی
آرررررررررررررررررررره:دی

نگین سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

خودمونیم چه هندونه ای میدین زیره بقل هما دوتایی :دی

:دی

نگین سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

شما احیانا عشقول مشقول اینا ندای بیا ازش بنویسی دوس جونه خانومی :دی با راحت باش خودمونیم دیه محرم بدون
چه علاقه ای داری به فیلم و کتاب هندی :دی این کتابرو بده این خانوم خوجله دوستت بخونه یه چنتا ویشگونشم بیگی از طرف من اوهوم !!

سلام :دی
برو از خانومی بپرس
اولین دختریم که هنوز هیشکی رو نداره :دی
علاقه ندارم:دی هویجوری یوهو یه چیزی دیدم دیگه :دی
باشههههههههه محکم ویشگونش میگیرم:دی
داررررررررررررم میام خانووووووومی:دی

آرمین آران سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

سلام
بالاخره کار خودتون رو کردین
نکنه خانومی رو هم شما اغفالش کردین
بابا حیفه ۲ سال خوندین .همش پر؟
ایول خانومی چه قدرتی با یه موس در عرض چند ثانیه !؟ :دی
منم عصر حجری هستم .Dialup دیگه

سلام
بخدااااااااااااااااااااا من بی تقصیرمممممممم :دی
استادمونم همینو گفت :(
بابا توروخدا الان باز میاد کله مو میکنه :دی
نه اون بی تقصیره !!! اشکال از کیبورد بوده
به جمع آدمای اولیه خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد