دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

دفتر خاطرات

خاطرات دختری از جنس شیشه که بین عقل و احساس مونده و ترجیح میده گذر زمان همه چی زندگیشو مشخص کنه!

دیروز...

دیروز روز خوبی بود..خب معلومه روزی که با دوستم باشم اون روز جزو روزای خوب زندگیمه!!! صب رفتیم یونی به امید اینکه با مدیر گروهمون درباره وضعیت درسیمون حرف بزنیم ولی اینقده شلوغ بود و دقیقا از شانس خوب ما!!!! فقط گروه کامپیوتر اینقد شلوغه و بقیه گروهها کلا تخمه میشکونن!!:دی ، خلاصه بعد از کلی انتظار نتونسیم صورت مبارکشونو ببینیم!!اینکه میگم صورت مبارک!! برا اینه که دوستم خیلی به ایشون ارادت داره و کلا خوشش میاد از با کلاسی ایشون !! :دی ، مگه نه؟؟، خلاصه بدونه اینکه به نتیجه ای هم برسیم ، راه اومده رو برگشتیم!! کی گفته ما ضایه شدیم؟؟ نههههههههه!!:دی ، عصر هم برا اینکه به دوستم قول داده بودم که برم خونشونو ویندوز کام رو عوض کنم ، باز هم پیشش بودم و بعد از نصب ویندوز ، رفتیم زیر پل که یه چن قطره آبی از زیرش رد میشه :دی ، آخه هر سال هی آبش کمتر میشه!!:دی ، کلا من عاشق خیره شدن به آب جاریم!!  انگار یه آرامشی بهم میده!! ، یه کلی هم از این لواشک های ترشو چیپس و...  تا جایی که میتونسیمو نفس یاری میکرد :دی،خوردیمو بعدشم بلند شدیم رفتیم پیاده روی!!! کلا تریپ مثبتیم !!! :دی  

روزای بعداز گرفتن فوق دیپلم به سختی میگذرن،کنکور کادانی به کارشناسی آزاد هم قبول نشدم،البته مرض از خودمه!!:دی چون هیچی نخونده ،انتظار دارم دربیام اونم انتخاب اول :دی ، خب فک میکنم یه خورده توقعم بالاس؟؟ها؟؟:دی

هنوز بی هدفم… نمیدونم حتی فردام چی میشه!!! حیفم میاد الکی داره روزای عمرم میره!! ):

نظرات 4 + ارسال نظر
خانومی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

اوهوم !! دلم ضعف میره واسه اون باکلاسی و وقارش !! :دی
هر کی هم میگه مدیر گروه که شده بداخلاق شده از حسودیشونههههههههههه :دی !!
عزیزدلمممممممممممم ... :دی اااااا :دی یادته که ؟:دی
باز خوبه میبرمت کنار دریا :دی !! اگه همین ی ذره آب رو هم شهرمون نداش دیگه خدایی کجا رو داشتیم بریم !! :(
اما من دلم میخواد برم کنار دز !! بیای روز بریم از اونم اجازه رو میگیریم :دی !! تو که میدونی استادم تو راضی کردن ( آیکون شکلک عینک دودی ):دی !!
بعد به نظرت من الان خیلی با هدفم !!! هر فکری کردی دست منو هم بگیر پلیز !!
راستییییییییییییییییییی نجمه هنوز مریم زنگ نزده دعا کن تا هفته دیگه زنگ نزنه !!!!!!!!!!! :دی ک . و . ن . گ . ش . ا . د . ی تا چه حدددددد آخه :دیییییییییییییییییی
الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررر
برمیگردممممممممممممممممممم

میدونم خیلی با کلاسه!!:دی
آررررررررررررره همه حسودن!!!:دی
پس جای شکرش باقیه !! دریا داریم :دی
من اینو تایید کنم آیا؟؟؟؟؟ :دی

خانومی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

یااااااااااااااس
از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده واسه من
زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت واسه من
وجود من مال تو قلب تو هم مال من عزیزم
رفتن تو مرگه منه دستهای تو تو دستمه
نگو که باید جدا شیم نبود تو نبودمه
بدون تو کم میارم تا پای جون دوست دارم
اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم
واسه با تو بودن زندگیم رو باختم
یه کلبه از عشق واسه تو ساختم من
عاشق تو بودم عاشق تو هستم
درهای دلم رو به روی همه بستم من


زندگیم تا الان همش بوده عذاب و بس
یاد گرفتم که برم جلو عصا به دست
حس میکردم که به انتها رسیده تاقط
خودم رو رها کردم و زدم به سیم آخر
فکر می کردم تموم شده دیگه دوره پاکی
وقتی دیدمت فهمیدم تو این کره خاکی
میشه هنوز دوست داشت و عشق نمرده
فهمیدم اینو زندگیم چشم نخورده
من عشق رو با تو میخوام چون تو دل بقیه مرد
این دل سادم شکست و بخیه خورد
باید که نور این دلم حالا بتابه رو تو عوض نمی کنم
با غریبه یه تار مو تو آدمها دلم شکستنو اینو یادم دادن
که خودم رو قاییم کنم از عالم و آدم
می خوام بیای چون پنها دلم خسته باشی
پس بی تو میدونم زندگیم از هم پاشیدست

رفتن تو مرگه منه دستهای تو تو دستمه
نگو که باید جدا شیم نبود تو نبودمه
بدون تو کم میارم تا پای جون دوست دارم
اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم

من تو با همه فرق داریم اینو خودتم میدونی
اگه تو بری میمیرم تو بگو با من میمونی
دارم از چشمات می خونم که حالا منتظر یه مرده
مردی که همه احساساتش منحصر به فرده
همه دردهای من تو بغض صدامه آره
داستن زندگیم همچنان ادامه داره
ولی بسه تک و تنهای ادامه دادن
می خوام من هم بگم تو آسمون ستاره دارم
غرور رو میذارم کنار پس بزار تو بگیر
که مثل تو پیدا میشه از هزار تا یکی
دل من بدجوری بی تابه بخاطر با تو بودن
تو رو می خوام با تمام وجود و تارو پودم

میدونی کلی منتظر بودم که شبی بهم بگی
از اینجا به بعد تویی واسم شریک زندگیمی
پس حالا میاد روی زمین قلم یاس
بی تو دیگه برام پایان کلمهاست

واسه با تو بودن زندگیم رو باختم
یه کلبه از عشق واسه تو ساختم من
عاشق تو بودم عاشق تو هستم
درهای دلم رو به روی همه بستم من

مرسی!!!
خیلی دووووست دارم
تنهام نذار...

آرمین آران شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

سلام
خانومی تو بلاگش گفته بود وبلاگ زدین اومدم عرض ادب
آدم بی هدف راهت تر میتونه هدف پیدا کنه نا امید نشین
در ضمن به جمع بلاگرها خوش اومدین

سلام
بله میدونم خانومی به من لطف دارن
خدا کنه بتونم هدفی پیدا کنم!!!
مرسی از لطفتون
منم چن باری اومدم وبتون
از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم

خانوم اسمارتیـس سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.pani-almasi.blogfa.com

سعی کن از زندگی لذت ببری ...

واقعا حرفتون بجاس
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد